0

دسته‌بندی نشده

راهنمای مرکز پاسخگویی دفاتر پیشخوان – بخش 5

اکتبر 24, 2016 در 2:05 ب.ظ توسط

مرکز پاسخگویی کانون کشوری دفاتر پیشخوان به منظور هدفمندسازی و یکپارچه سازی پاسخگویی به سوالات دفاتر و رفع مشکلات دفاتر شروع بکار نمود.

این مرکز با کسب اطلاعات در ارتباط با خدمات مختلف ارائه شده به دفاتر، آمادگی رفع مشکلات دفاتر و یا برقراری ارتباط با دیگر مجموعه ها را دارا میباشد.

راه های ارتباطی با مرکز پاسخگویی کانون کشوری دفاتر پیشخوان:

1- با شمارگیری 61912222-021 داخلی 7 ارتباط با کارشناسان پاسخگویی برقرار خواهد شد. لازم بذکر است جهت بهبود در روند پاسخگویی تمامی مکالمات ضبط میگردد و در پایان مکالمه امکان شرکت در نظرسنجی نحوه پاسخگویی  فراهم گردیده است.

2- ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی. با ثبت درخواست در سامانه مذکور مشکل، با سرعت بیشتری توسط کارشناسان بررسی خواهد شد و از همین طریق ( همچنین ارسال پاسخ به آدرس ایمیل اعلامی توسط دفتر) پاسخگویی انجام میگیرد. در همین راستا توصیه میشود مشکلات و سوالات ابتدا از این طریق اعلام گردد.

لینک سامانه پشتیبانی:

http://ticket2.epishkhan.ir/interface.php

مدیر داخلی مرکز تماس کانون کشوری دفاتر پیشخوان

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور

پاسخ دهید