رفتن به محتوا
به وب سایت خوش آمدید
facebook
twitter
youtube
pinterest
instagram
linkedin
googleplus
flickr
انجمن صنفی دفاتر پیشخوان چهار محال و بختیاری
شماره پشتیبانی 038-32229005 فکس 32229001-038
ایمیل پشتیبانی chb.pishkhan@yahoo.com
آدرس شهرکرد خیابان سعدی روبروی کلانتری 11کوچه44پلاک18کد پستی 8816783953
  • صفحه اصلی
  • اطلاعیه ها
    • بایگانی اطلاعیه ها
  • پشتیبان و آموزش
  • لینک ها
    • لینک های مفید
      • کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی کشور
      • وبلاگ
      • سامانه دفاتر پیشخوان
    • لینک های پر کاربرد
      • هیات مديره انجمن
      • دستورالعمل ها و بخشنامه ها
      • تماس با بازرسین انجمن
      • تماس با کانون کشوری دفاتر پیشخوان
      • آیين نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت
      • پورتال انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان
      • درباره دفـاتر پیشخوان خدمات دولت
      • طرح تابلوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
      • مهر رسمی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
      • راهنمای ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت
      • فعالیت دفاتر در مناطق مسکونی با موقعیت اداری
      • نامه عدم دریافت عوارض تابلو از دفاتر پیشخوان
        • بخشنامه پلیس فتا به کافی نت ها
      • ثبت نام خط دوم اینترانت
      • ثبت اطلاعات فیش واریزی پرینتر
      • فرم تکمیل اطلاعات دفاتر مجهز به پرینتر
      • ثبت اطلاعات مربوط به دانشگاه / ارگان
      • شناسایی دفاتر پیشخوان دولت مجهز به امکانات ویژه جانبازان و معلولین
      • خطوط ارتباطی دفاتر ثبت احوال
      • فرم تکمیل اطلاعات دارای امکانات اختصاصی دفاتر
      • خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت
  • دفاتر پیشخوان
    • لیست دفاتر پیشخوان وIct استان
    • شیفت دفاتر پیشخوان
  • هیئت مدیره
  • تعرفه خدمات
  • درباره ما
    • تماس با ما
  • بایگانی
    • بایگانی مرجع
    • دسترسی آسان

ارزیابی نیمه دوم سال ۹۹ دفاتر پیشخوان از تاریخ ۱۷ فروردین آغاز و به مدت ۲۰ روز فرصت خواهد داشت.

خانه > بایگانی اطلاعیه ها > ارزیابی نیمه دوم سال ۹۹ دفاتر پیشخوان از تاریخ ۱۷ فروردین آغاز و به مدت ۲۰ روز فرصت خواهد داشت.

ارزیابی نیمه دوم سال ۹۹ دفاتر پیشخوان از تاریخ ۱۷ فروردین آغاز و به مدت ۲۰ روز فرصت خواهد داشت.

نوشته شده در فروردین ۱۸, ۱۴۰۰خرداد ۲۵, ۱۴۰۱ توسط مهندس طاهری
0

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد، گفت: مرحله دوم ارزیابی تمام دفاتر از امروز آغاز شده و دفاتر پیشخوان ظرف مدت ۲۰ روز می‌توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir وارد بخش ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺷﺪه و با انتخاب گزینه نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات وارد بخش ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی شوند و یا به درﮔﺎه ارزﯾﺎﺑﯽ و رﺗﺒﻪ‌ﺑﻨﺪی دﻓﺎﺗﺮ ﭘﯿﺸﺨﻮان ﺧﺪﻣﺎت دوﻟﺖ، به آدرس www.prsb.cra.ir مراجعه کنند.
وی افزود: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان، می‌توانند با کد ملی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوند. در صورتی که دارنده پروانه، نام کاربری و رمز عبور خود را هنگام ثبت‌نام تغییر داده باشد، باید نام کاربری و رمز عبور جدید را وارد کند.
حی شاد عنوان کرد: پس از ثبت خود اظهاری توسط دفاتر پیشخوان درباره زمانی ۲۰ روزه (از ۱۷ فروردین تا ۵ اردیبهشت)، مناطق نه‌گانه رگولاتوری نیز ۱۰ روز فرصت دارند تا اطلاعات ثبت شده در سامانه را بررسی، تکمیل و امتیاز ارزیابی انجمن استانی را برای آنها ثبت کنند و در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، پرونده الکترونیکی را برای اصلاح اطلاعات با مهلت پنج روزه به دفاتر پیشخوان ارجاع دهند.
وی درباره ضرورت خود اظهاری در این سامانه بیان کرد: پس از اتمام مهلت ۲۰ روزه و اعلام نتایج ارزیابی، ارایه خدمات جدید به دفاتر، براساس رتبه‌ای که در این سامانه کسب کرده‌اند، انجام می‌شود. بر همین اساس ثبت‌نام و خوداظهاری در این سامانه برای تمام دفاتر پیشخوان الزامی است.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری، با اشاره به اینکه سامانه جامع ارزیابی و رتبه-بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت براساس مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال گذشته راه‌اندازی شده است، گفت: در این سامانه فرآیندهای ثبت خوداظهاری، محاسبه امتیازها، رتبه‌بندی دفاتر و نمایش آن به صورت برخط انجام می¬شود.
وی تصریح کرد: محاسبه رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات، براساس جمع‌بندی معیارهای ارزیابی و پیش‌بینی شده در مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات انجام می‌شود. فضای دفتر، تعداد پرسنل، مکان استقرار دفتر، سابقه فعالیت دارنده پروانه و … برخی از شاخصهای این ارزیابی است.
حی شاد در تشریح شاخصهای دارای امتیاز منفی در رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان گفت: دریافت وجوه مازاد بر هزینه خدمات ابلاغی از سوی رگولاتوری، جعل یا مخدوش کردن پرونده و مدارک تامین کنندگان خدمات، تغییر مکان و نشانی دفتر بدون موافقت منطقه رگولاتوری، عدم وجود امکانات لازم برای ارایه خدمات به جانبازان، معلولان و سالمندان و … از جمله تخلفاتی است که در صورت بروز در دفاتر، امتیاز منفی در پی دارد.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری، با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرایی سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گفت: این دستورالعمل با هدف تسریع در اجرای فرآیندهای ارزیابی و رتبه‌بندی تدوین و بر روی پورتال سازمان، در بخش ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، گزینه نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، بخش ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی با عنوان راهنمای ثبت اطلاعات سامانه بارگذاری شده است و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان در صورتیکه بعد از مطالعه این دستورالعمل با مشکل فنی در تکمیل اطلاعات خود مواجه شدند، می‌توانند با شماره ۸۹۶۶۲۹۱۲ تماس گرفته و مشکل خود را رفع کنند.
وی در تاکید کرد: پس از ارزیابی و اعلام نتایج رتبه‌بندی، دفاتر پیشخوانی که به رتبه دریافتی خود اعتراض دارند و آن را مغایر با مستندات ارایه شده می‌دانند، می‌توانند ظرف مدت هفت روز، اعتراض خود را به صورت کتبی به منطقه رگولاتوری حوزه فعالیت خود ارسال کنند. مناطق نیز موظف هستند پس از بررسی مجدد مستندات و جمع‌بندی دوباره، رتبه نهایی را به دفتر پیشخوان اطلاع دهند.

راهنمای سامانه ارزیابی دفاتردریافت
  • صفحه اصلی
  • هیات مديره انجمن
  • دستورالعمل ها و بخشنامه ها
  • تماس با بازرسین انجمن
  • تماس با کانون کشوری دفاتر پیشخوان
  • آیين نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت
  • پورتال انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان
  • درباره دفـاتر پیشخوان خدمات دولت
  • طرح تابلوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • مهر رسمی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • راهنمای ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت
  • فعالیت دفاتر در مناطق مسکونی با موقعیت اداری
  • بخشنامه پلیس فتا به کافی نت ها
  • نامه عدم دریافت عوارض تابلو از دفاتر پیشخوان
  • ثبت نام خط دوم اینترانت
  • ثبت اطلاعات فیش واریزی پرینتر
  • فرم تکمیل اطلاعات دفاتر مجهز به پرینتر
  • ثبت اطلاعات مربوط به دانشگاه / ارگان
  • شناسایی دفاتر پیشخوان دولت مجهز به امکانات ویژه جانبازان و معلولین
  • خطوط ارتباطی دفاتر ثبت احوال
  • فرم تکمیل اطلاعات دارای امکانات اختصاصی دفاتر
  • خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت

آمار بازدید

  • 0
  • 53
  • 34
  • 331
  • 81
  • 1,454
  • 6,599
  • 258,996
  • 626,242
  • 201,990
  • 110
  • 0

تقویم شمسی

خرداد ۱۴۰۴
ش ی د س چ پ ج
    آبان »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  

آمار بازدید

  • 0
  • 53
  • 34
  • 331
  • 81
  • 1,454
  • 6,599
  • 258,996
  • 626,242
  • 201,990
  • 110
  • 0
تماس سریع با ما
شهرکردخ سعدی مقابل کلانتری11 کوچه 44 پلاک 18 کدپستی 88816783953
038-32229005
038-32229001
chb.pishkhan@yahoo.com
طراحی شده توسط دایاوب