در راستای اجرای بند۴ مصوبه شماره ۶۶۱۱/ت – ۵۵۲۲۹ ه مورخ ۲۸/۱/۱۳۹۷هیات محترم وزیران و مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۱۷ مورخ۲۴/۰۳/۱۴۰۰ کمیسیون تنظیم مقررات وارتباطات مرتبط با اصول حاکم بر ارائه خدمات و ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، بدینوسیله به آگاهی میرساند به منظور فراهم آوردن شرایط یکسان و عادلانه و در جهت حمایت از حقوق متولیان محترم دفاتر پیشخوان دولت، مطابق مجوز فعالیت صادره برای بهره مندی و ارائه خدمات کلیه دستگاههای اجرائی این سازمان با راه انداری سامانه جامع مدیریت و نظارت بر عملکرد ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت نسبت به فراهم آوردن بستر ارتباطی مناسب بین دستگاهای اجرای و دفاتر پیشخوان اقدام نموده است در این راستا با توجه به فراهم شدن بستر ارتباطی این سازمان با همکاری دفاتر پیشخوان دولت نسبت به بررسی و بازنگری و تکمیل اطلاعات اولیه ثبت شده در پایگاه داده اطلاعاتی مطابق دستوراالعمل پپیوستی اقدام نموده است لذا ضرورت دارد مسئولین محترم تمامی دفاتر پیشخوان دولت ظرف ۲۰ روز با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://geps.cra.ir نسبت به مشاهده و بررسی و تکمیل و بروز رسانی اطلاعات اولیه دفتر مربوطه اقدام نمایند لازم به توضیح است ارزیابی عملکرد شش ماهه اول ۱۴۰۰ دفتر پیشخوان دولت مطابق شاخص های مندرج در مفاد اصول حاکم برای مبنای اطلاعات ثبت در پایگاه داده و رضایت مندی مشترکین طی مدت مذکور خوادهد بود .

ارزیابی دفاتر پیشخوان(تکمیل و بررسی اطلاعات اولیه دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی)
نوشته شده در توسط مهندس طاهری
0