رفتن به محتوا
به وب سایت خوش آمدید
facebook
twitter
youtube
pinterest
instagram
linkedin
googleplus
flickr
انجمن صنفی دفاتر پیشخوان چهار محال و بختیاری
شماره پشتیبانی 038-32229005 فکس 32229001-038
ایمیل پشتیبانی chb.pishkhan@yahoo.com
آدرس شهرکرد خیابان سعدی روبروی کلانتری 11کوچه44پلاک18کد پستی 8816783953
  • صفحه اصلی
  • اطلاعیه ها
    • بایگانی اطلاعیه ها
  • پشتیبان و آموزش
  • لینک ها
    • لینک های مفید
      • کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی کشور
      • وبلاگ
      • سامانه دفاتر پیشخوان
    • لینک های پر کاربرد
      • هیات مديره انجمن
      • دستورالعمل ها و بخشنامه ها
      • تماس با بازرسین انجمن
      • تماس با کانون کشوری دفاتر پیشخوان
      • آیين نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت
      • پورتال انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان
      • درباره دفـاتر پیشخوان خدمات دولت
      • طرح تابلوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
      • مهر رسمی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
      • راهنمای ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت
      • فعالیت دفاتر در مناطق مسکونی با موقعیت اداری
      • نامه عدم دریافت عوارض تابلو از دفاتر پیشخوان
        • بخشنامه پلیس فتا به کافی نت ها
      • ثبت نام خط دوم اینترانت
      • ثبت اطلاعات فیش واریزی پرینتر
      • فرم تکمیل اطلاعات دفاتر مجهز به پرینتر
      • ثبت اطلاعات مربوط به دانشگاه / ارگان
      • شناسایی دفاتر پیشخوان دولت مجهز به امکانات ویژه جانبازان و معلولین
      • خطوط ارتباطی دفاتر ثبت احوال
      • فرم تکمیل اطلاعات دارای امکانات اختصاصی دفاتر
      • خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت
  • دفاتر پیشخوان
    • لیست دفاتر پیشخوان وIct استان
    • شیفت دفاتر پیشخوان
  • هیئت مدیره
  • تعرفه خدمات
  • درباره ما
    • تماس با ما
  • بایگانی
    • بایگانی مرجع
    • دسترسی آسان

تاکید سازمان ثبت‌احوال بر رعایت کیفیت و رضایت متقاضیان در تصویربرداری کارت هوشمند ملی

خانه > اطلاعیه ها > تاکید سازمان ثبت‌احوال بر رعایت کیفیت و رضایت متقاضیان در تصویربرداری کارت هوشمند ملی

تاکید سازمان ثبت‌احوال بر رعایت کیفیت و رضایت متقاضیان در تصویربرداری کارت هوشمند ملی

نوشته شده در اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۴اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۴ توسط مهندس طاهری
0

احتراماً با عنایت به این تصویر از ارکان احراز هویت فرد به شماره میرود و ارائه خدمات به فرد و سایر دستگاه های بهره بردار بر عکس مطابق با استانداردهای لازم خواهد بود بهتر از این باشد که نمایانگر دقیق و شفاف چهره فرد باشد و حس احترام به شخصیت شهروند را منعکس کند. بنا به گزارشات متعدد مردمی نارضایتی فراوانی در کیفیت تصاویر ثبت شده در برخی از دفاتر پیشخوان دریافت شده است . علاوه بر این، بر رعایت استانداردها و اقداماتی که باید انجام شود، در خصوص ثبت تصاویر تکریم خدمات ارائه می شود. -۱ کارشناس و متخصص فنی دفاتر پیشخوان باید در هنگام عکسبرداری از چهره مورد نظر از آمادگی کامل وی مطمئن شوید و با تمام دقت سعی کنید تا تصویری مناسب و با کیفیت مطلوب از آنها ثبت شود. درخواست تصویر خود را پیش از ثبت نهایی در نمایش که به دوربین متصل باید باشد و روبروی وی می باشد. مشاهده و با توجه به ادامه روند. نمایش رویت درخواست به نحوی قرار گیرد که در معرض دید عموم نباشد. الزامات فنی در اخذ تصویر چهره به نحو مقتضی به استحضار قابل قبولان محترم می رسد تا با محدودیت های نرم افزاری آن و لزوم دریافت چهره طبیعی و بیومتریک خود گیرنده. دفاتر پیشخوان با توجه به این موضوع در نهایت اهتمام در رعایت حقوق شهروندی و کسب رضایت متقاضیان در دریافت خدمات ارائه می شود. مقتضی است که در حال اجرا موضوع از طریق سامانه های در دسترس دفاتر پیشخوان به مدیران فنی بر حسن اجرای آن نظارت کامل معمول است.

به گزارش روابط کانون عمومی انجمن‌های صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی کشور، سازمان ثبت احوال کشور در نامه‌های خطاب به دبیرکل کانون.بر اساس رعایت بهداشتکامل استانداردها و جلب رضایت در فرآیند تصویربرداری برای کارت هوشمند ملی ملی کرد .

در این نامه آمده است که با توجه به گزارش‌های مردمی متعدد در خصوص کیفیت پایین برخی از تصاویر ثبت‌شده در دفاتر پیشخوان ، و در نظر گرفتن تصویر چهر​یکی از ارکان اصلی احراز هویت بیومتریک می‌شود ، باید نسبت به​بهبود کیفیت تصویربرداری و احترام به شأن متقاضیان اهتمام جدی داشته باشند.

اهم موارد شرح مورد در این اطلاعیه به زیر است :

  • و مدیران فنی دفاتر باید پیش از ثبت تصویر نهایی ، برای اطمینان از اطمینان کامل و با دقت بالا ، تصویری با کیفیت و مطابق با استانداردهای فنی تهیه کنند .
  • تصویری که باید پیش از ثبت نهایی، در نمایشگری در مقابل نمایش داده شود و فقط در صورت رضایت وی ، فر ادامه پیدا کند .
  • نمایش به گونه‌ای قرار گیرد که در معرض دید سایر مراجعین قرار گیرد تا حریم خصوصی حفظ شود .
  • مفنی مربوط به نرم افزارهای تشخیص چهره و الزامات تصویر بیومتریک باید به اطلاع رسانی برسد تا صحیح از فرآیند ثبت تصویر داشته باشد .
  • دفاتر پیشخوان مکلفند با درک این موضوع ، نهایت تلاش خود را دراحترام به حقوق شهروندی و ارتقاء کیفیت خدمات به کار گیرندگان .​

نظارت و ابلاغ فوری

سازمان ثبت احوال کرده استکه موضوع باید به سرعت از طریق سامانه‌های ارتباطی به مدیران فنی دفاتر اطلاع‌رسانی شود و کانون دفاتر پیشخوان نیز بر حسن اجرای آن نظارت کامل باشد .

  • صفحه اصلی
  • هیات مديره انجمن
  • دستورالعمل ها و بخشنامه ها
  • تماس با بازرسین انجمن
  • تماس با کانون کشوری دفاتر پیشخوان
  • آیين نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت
  • پورتال انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان
  • درباره دفـاتر پیشخوان خدمات دولت
  • طرح تابلوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • مهر رسمی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • راهنمای ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت
  • فعالیت دفاتر در مناطق مسکونی با موقعیت اداری
  • بخشنامه پلیس فتا به کافی نت ها
  • نامه عدم دریافت عوارض تابلو از دفاتر پیشخوان
  • ثبت نام خط دوم اینترانت
  • ثبت اطلاعات فیش واریزی پرینتر
  • فرم تکمیل اطلاعات دفاتر مجهز به پرینتر
  • ثبت اطلاعات مربوط به دانشگاه / ارگان
  • شناسایی دفاتر پیشخوان دولت مجهز به امکانات ویژه جانبازان و معلولین
  • خطوط ارتباطی دفاتر ثبت احوال
  • فرم تکمیل اطلاعات دارای امکانات اختصاصی دفاتر
  • خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت

آمار بازدید

  • 0
  • 29
  • 23
  • 149
  • 93
  • 1,642
  • 6,966
  • 262,227
  • 625,625
  • 201,719
  • 16
  • 0

تقویم شمسی

خرداد ۱۴۰۴
ش ی د س چ پ ج
    آبان »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  

آمار بازدید

  • 0
  • 29
  • 23
  • 149
  • 93
  • 1,642
  • 6,966
  • 262,227
  • 625,625
  • 201,719
  • 16
  • 0
تماس سریع با ما
شهرکردخ سعدی مقابل کلانتری11 کوچه 44 پلاک 18 کدپستی 88816783953
038-32229005
038-32229001
chb.pishkhan@yahoo.com
طراحی شده توسط دایاوب