رفتن به محتوا
به وب سایت خوش آمدید
facebook
twitter
youtube
pinterest
instagram
linkedin
googleplus
flickr
انجمن صنفی دفاتر پیشخوان چهار محال و بختیاری
شماره پشتیبانی 038-32229005 فکس 32229001-038
ایمیل پشتیبانی chb.pishkhan@yahoo.com
آدرس شهرکرد خیابان سعدی روبروی کلانتری 11کوچه44پلاک18کد پستی 8816783953
  • صفحه اصلی
  • اطلاعیه ها
    • بایگانی اطلاعیه ها
  • پشتیبان و آموزش
  • لینک ها
    • لینک های مفید
      • کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی کشور
      • وبلاگ
      • سامانه دفاتر پیشخوان
    • لینک های پر کاربرد
      • هیات مديره انجمن
      • دستورالعمل ها و بخشنامه ها
      • تماس با بازرسین انجمن
      • تماس با کانون کشوری دفاتر پیشخوان
      • آیين نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت
      • پورتال انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان
      • درباره دفـاتر پیشخوان خدمات دولت
      • طرح تابلوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
      • مهر رسمی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
      • راهنمای ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت
      • فعالیت دفاتر در مناطق مسکونی با موقعیت اداری
      • نامه عدم دریافت عوارض تابلو از دفاتر پیشخوان
        • بخشنامه پلیس فتا به کافی نت ها
      • ثبت نام خط دوم اینترانت
      • ثبت اطلاعات فیش واریزی پرینتر
      • فرم تکمیل اطلاعات دفاتر مجهز به پرینتر
      • ثبت اطلاعات مربوط به دانشگاه / ارگان
      • شناسایی دفاتر پیشخوان دولت مجهز به امکانات ویژه جانبازان و معلولین
      • خطوط ارتباطی دفاتر ثبت احوال
      • فرم تکمیل اطلاعات دارای امکانات اختصاصی دفاتر
      • خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت
  • دفاتر پیشخوان
    • لیست دفاتر پیشخوان وIct استان
    • شیفت دفاتر پیشخوان
  • هیئت مدیره
  • تعرفه خدمات
  • درباره ما
    • تماس با ما
  • بایگانی
    • بایگانی مرجع
    • دسترسی آسان

آغاز فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴

خانه > اطلاعیه ها > آغاز فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴

آغاز فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴

نوشته شده در مهر ۱۶, ۱۴۰۴مهر ۲۸, ۱۴۰۴ توسط مهندس طاهری
0

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از آغاز فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون، به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمید خوانساری، سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:
دفاتر پیشخوان خدمات دولت می‌توانند از ۱۲ مهر تا ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۴ با مراجعه به سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در بخش خدمات الکترونیک وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی https://geps.cra.ir، نسبت به بررسی، تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

خوانساری با اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان طی سال‌های اخیر با هدف مکانیزه کردن تمامی فرآیندهای مرتبط با این دفاتر به‌صورت برخط راه‌اندازی شده است، گفت:
«تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خوداظهاری برای تعیین رتبه تا تأیید نهایی و اختصاص خدمات دستگاه‌ها براساس رتبه دفاتر، به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود. ازاین‌رو دارندگان پروانه دفاتر موظف هستند اطلاعات خود را مطابق دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه، بررسی و در صورت وجود مغایرت، با هماهنگی منطقه مربوطه آن را رفع کنند.»

وی با تأکید بر اینکه ارزیابی و رتبه‌بندی شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴ براساس داده‌های ثبت‌شده در همین سامانه انجام می‌شود افزود:
«دفاتر پیشخوان باید پس از مطالعه دقیق دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه، نسبت به بازبینی داده‌های ثبت‌شده در سامانه اقدام و در صورت نیاز، اطلاعات را به‌روزرسانی نمایند.»

در همین راستا و به موجب مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۵۳ مورخ ۱۳۰۲/۱۲/۱۳، فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف ارتقای کیفیت خدمات و بهبود نظارت بر عملکرد دفاتر آغاز شده است.

بر اساس اطلاعیه سازمان، تمامی دفاتر موظف هستند در بازه زمانی یادشده اطلاعات خود را تکمیل و مغایرت‌های احتمالی را برطرف کنند. همچنین، پس از پایان مهلت مقرر، عدم اعلام تغییرات به منزله تأیید اطلاعات قبلی تلقی خواهد شد و در بازدیدهای ناظرین سازمان ملاک بررسی قرار می‌گیرد.

به موازات این فرآیند، ادارات کل مناطق ۹گانه سازمان نیز می‌توانند به‌صورت هم‌زمان با ارزیابی دفاتر، از ۱۲ مهر تا ۱۲ آبان ۱۴۰۴ نسبت به ثبت و تأیید امتیازات موردنظر در سامانه اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که در صورت هرگونه تغییر در فایل اسامی رابطین مناطق، لازم است مراتب حداکثر تا پایان روز شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۴ به دفتر مرکزی اعلام شود تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

دستور العمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان برای آمادگی شرکت در ارزیابی و رتبه بندی

در پایان، رگولاتوری اعلام کرد در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل در فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی، متقاضیان می‌توانند با کارشناسان ذی‌ربط تماس حاصل کنند:

  • سرکار خانم ثقفی: ۸۹۶۶۲۹۲۰
  • آقای مهری: ۸۹۶۶۲۹۰۸
  • خانم رحمانی ثانی: ۸۹۶۶۲۹۱۱ روابط عموکی کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت – کد خبر : ۴۰۴۰۷۱۲۱
  • صفحه اصلی
  • هیات مديره انجمن
  • دستورالعمل ها و بخشنامه ها
  • تماس با بازرسین انجمن
  • تماس با کانون کشوری دفاتر پیشخوان
  • آیين نامه دفاتر پيشخوان خدمات دولت
  • پورتال انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان
  • درباره دفـاتر پیشخوان خدمات دولت
  • طرح تابلوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • مهر رسمی دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • راهنمای ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت
  • فعالیت دفاتر در مناطق مسکونی با موقعیت اداری
  • بخشنامه پلیس فتا به کافی نت ها
  • نامه عدم دریافت عوارض تابلو از دفاتر پیشخوان
  • ثبت نام خط دوم اینترانت
  • ثبت اطلاعات فیش واریزی پرینتر
  • فرم تکمیل اطلاعات دفاتر مجهز به پرینتر
  • ثبت اطلاعات مربوط به دانشگاه / ارگان
  • شناسایی دفاتر پیشخوان دولت مجهز به امکانات ویژه جانبازان و معلولین
  • خطوط ارتباطی دفاتر ثبت احوال
  • فرم تکمیل اطلاعات دارای امکانات اختصاصی دفاتر
  • خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت

آمار بازدید

  • 0
  • 1
  • 1
  • 257
  • 224
  • 1,897
  • 9,430
  • 134,210
  • 663,712
  • 218,229
  • 0
  • 0

تقویم شمسی

مهر ۱۴۰۴
ش ی د س چ پ ج
    آبان »
 123456789101112131415161718192021222324252627282930  

آمار بازدید

  • 0
  • 1
  • 1
  • 257
  • 224
  • 1,897
  • 9,430
  • 134,210
  • 663,712
  • 218,229
  • 0
  • 0
تماس سریع با ما
شهرکردخ سعدی مقابل کلانتری11 کوچه 44 پلاک 18 کدپستی 88816783953
038-32229005
038-32229001
chb.pishkhan@yahoo.com
طراحی شده توسط دایاوب