اسناد و مدارک زیر را با DPI یا Resolution، ۳۰۰، تمام رنگی و پسوند JPG اسکن و ذخیره کنید
مدارک صاحب دفتر
(نام هر کدام از مدارک زیر را با شماره داخل پرانتز ذخیره کنید.)
ـ آخرین مدرک تحصیلی(۳۰)
ـ گواهی آموزشی(۳۱)
ـ تصویر پروانه معتبر دفتر(۳۲)
ـ عکس پرسنلی(۳۳)
ـ کارت پایان خدمت(۳۴)
ـ آگهی تاسیس شرکت و آخرین تغییرات هیئت مدیره(۳۵)
ـ تصویر پروانه ارائه خدمات ثبت احوال(۳۶)
ـ قرارداد بین اداره کل استان و صاحب دفتر(۳۷)
اسناد و مدارک صاحب گواهینامه(مدیر فنی)
(نام هر کدام از مدارک زیر را با شماره داخل پرانتز ذخیره کنید.)
ـ مدرک هویتی(۵۸)
ـ آخرین مدرک تحصیلی(۵۹)
ـ کارت پایان خدمت(۶۰)
ـ آخرین حکم بازنشستگی (برای بازنشستگان ثبت احوال)(۶۱)
ـ عکس پرسنلی(۶۲)
ـ گواهی آموزشی(۶۳)
ـ تصویر گواهینامه ارائه خدمات ثبت احوال(۶۴)
پس از آماده کردن فایل اکسل و اسکن موارد فوقالذکر، فایلهای آماده شده را حداکثر تا پایان وقت اداری دوشنبه مورخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۰ به آدرس ایمیل mosavim511@gmail.com ارسال نمایید.
(جهت هرگونه سؤال با اداره کل ثبت احوال استان داخلی ۲۲۵(آقای مرادیپور) یا ۱۶۱(آقای سعادت) تماس حاصل فرمایید.)