با توجه به مصوبه شماره ۳ جلسه شماره ۲۸۹ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مرتبط با اصول
حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و
دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، نظر به اینکه مقرر است فصل
پنجم اصول فوق الذکر بمنظور رتبهبندی در فاز اول بصورت خوداظهاری اجرا
گردد لذا شایسته است تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ نسبت به تکمیل فرم پیوست
اقدام و جهت جمعبندی و بررسی لازم به مناطق مربوطه تحویل نمایند. بدیهی
است مسئولیت صحت اطلاعات مندرج بر عهده دارنده پروانه می باشد و در صورت
مشاهده هرگونه مغایرت در هنگام کنترل، مطابق مقررات رفتار خواهد شد.
توجه: در صورت عدم تکمیل و ارسال فرم مربوطه به مناطق ذیربط، دفاتر مزبور
بعنوان رتبه ۳ در رتبه بندی نهایی قلمداد خواهند شد و تا پایان سال و لحاظ
تغییرات در رتبه بندی اقدامی میسر نخواهد بود.

قابل توجه دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی
نوشته شده در توسط مهندس طاهری
0