دفاتر محترم لطفا به موارد ذیل توجه بفرمایید :
- آدرس سامانه ارائه خدمات غیر حضوری استان چهارمحال و بختیاری: 10.176.61.222:90
- الزامیست دفاتر پیشخوان دولت جهت ثبت درخواست های مشترکین با کلمه و رمز عبور مختص به خود وارد سامانه شوند .
- در زمان ثبت درخواست فعلا احتیاج به اسکن و بارگذاری مدارک در سامانه نمیباشد
- در زمات ثبت تغییر نام میبایست هزینه (فیش ) تغییر نام با شناسه قبض و پرداخت توسط دفاتر چاپ و به مشترک تحویل داده شود .
- چاپ درخواست تغییر نام میبایست همراه با بقیه مدارک مشترک به اموربرق مربوطه تحویل داده شود.مهر و امضای دفتر بر روی برگه چاپ شده الزامیست.
- هزینه تغیر نام فقط از طریق دستگاه پوز و یا خود پرداز بانک صادرات پرداخت گردد.
- پیگیری درخواست های ثبت شده از طریق منو پیگیری سوابق انجام شود.
- جهت دریافت قبض از منو خدمات صورتحساب گزینه های زیر انتخاب شود: – صدور قبض المثنی (تسویه بدهی ) – مشاهده صورتحساب
- جهت اعتبار سنجی شماره موبایل مشترکین در زمان ثبت درخواست کد امنیتی به موبایل مشترک ارسال میگردد. درج کد اعلام شده جهت ادامه مراحل ثبت درخواست الزامیست.